Robgold parę postów wyżej masz mój schemat na dwóch przekaźnikach bez diod i jest to tylko zrównoleglenie wyłącznika świateł gwarantuję ze możesz włączać jedno i drugie jednocześnie
Auto-światełka na dzień i na noc
Zwiń
X
-
Nie wiem jednego, czy napiecie na tamtym zestyku nie bedzie pojawiac sie zaraz po przekreceniu kluczyka, znikac na czas krecenia i potem znow, czyli tak jak jest teraz. Jest to najgłupsze w tym wszystkim, poniewaz niepotrzebnie migaja dwa razy swiatla przy rozruchu. Tak jest fabrycznie i od zawsze mi to przeszkadzalo, teraz uruchamiaja mi sie tylko jak uruchomi sie silnik.
Komentarz
-
-
Maicroft,Zamieszczone przez Maicroftczy napiecie na tamtym zestyku nie bedzie pojawiac sie zaraz po przekreceniu kluczyka,
[ Dodano: Sob 14 Kwi, 07 13:21 ]
koledzy,
no i poległem :-(
skąd wziąć ten "niebieski"??? Nijak nie mogę zlokalizować
Komentarz
-
-
Kolego ja właśnie założyłem i miałem problem z tym niebieski od tablicy. Jeśli o ten ci chodzi to jest on w takiej wtyczne ( u mnie sama wtyczka jest koloru niebieskiego) zaraz z samego brzegu na zegarze.
Tylko że po podpięciu nie dział mi tylko podświetlenie zegarów i tablicy rejestracyjnej.
Już ktoś tu o tym pisał że też mu nie działa bo mam wersję przed liftem tak jak ja.
Deespe spisze kolory kabelków i numerki to może coś pomożesz.
Pozdrawiam JuhasJuhas
Octavia Combi 1,9 tdi 110 KM, 2000 rok
Suzuki RF 900 R, 145 KM, 1996 rok
Komentarz
-
-
Marian 2, Niby dobre, ale ma jedna wade, ktora my eliminujemy, a nawet dwie.
Nie masz juz swiatel pozycyjnych z kierunkowskazu na postoju, swieca oba i podswietlenie wnetrza, oraz z tego co mi sie zdaje, to beda swiecic swiatla na dwa razy. Przekrecamy kluczyk zapalaja sie, zaczynam krecic gasna, i potem znow - analogicznie do tego jak zachowuje sie radio - jak dla mnie nie do przyjecia(moze wybredny jestem)
Aha, zapomnialem. Zauwaz, ze podlaczajac zasilania do zestyku 58 nie masz regulacji natezenia wnetrza, a jak podlaczysz do 58d taka regulacja istnieje. Ja tez najpierw sprawdzalem jedno, potem drugie i zostawilem na 58d
Komentarz
-
-
kombinujecie wszyscy coraz bardziej i za bardzo nie wiem po co :shock:
- ja dziś założyłem buzzera wg pomysłu koleżanki roberty
na drugiej tronie tego topicu i jest OK ... brawo za pomysł...
nakład pracy to 2 minuty i koszt 2,85zł ... :P
a jak będzie trzeba zdemontować to i pół minuty wystarczy...
najważniejsze że przypomina o tym co trza zrobić -
niekoniecznie musi mnie wyręczać we włączaniuPink Floyd fan.
Komentarz
-
-
Maikroft, nie zrozumiałeś dobrze schematu. Zachowane są wszystkie właściwości samochodu istniejące przed założeniem tego automatu, można bez przeszkód włączać światła postojowe, postojowe oszczędnościowe (lewe/prawe), regulować podświetlenie, a nawet włączać drogowe poza automatem. Światła drogowe są wyłączane tylko wczasie rozruchu. W niczym to nie przeszkadza w korzystaniu z samochodu. Automatyczne włączanie świateł jest niczym innym, jak zdublowaniem istniejącego wyłącznika.
Uzależnienie włączenia świateł od pracy silnika (np. od kontrolki ładowania) jest niedopuszczalne ze względów bezpieczeństwa. Co będzie, gdy silnik nieoczekiwanie się zatryma w czasie gwałtownego hamowania w nocy?
Komentarz
-
-
salvado- nie nic nie musiałem zdejmować . Dostaniesz do tej kostki normalnie ręką tylko przy wyjmowaniu trzeba odgiąć taką zapadkę wtedy wtyczka sama wyjdzie.
deespe - podaję ci jakie kabelki i jakie mają numery w wersji przed liftem.
1- czarno czerwony
2- czarno biały
8 - szaro żółty
9 - szaro biały
13- szaro brązowy
14- szaro fioletowy
15 - czerwony
16 - szaro fioletowy
17- szaro niebieski.
W tym schemacie co zrobiłęś na zestyku 16 podajesz że kabelek jest szaro żółty a w wersji przed liftem jest tam kabelek szaro fioletowy. Próbowałem przepiąc go do zestyku numer 8 czyli do kabelka szaro żółtego ale też to nic nie daje.
A poza tym to jest OK.
Zamontowałem dodatkowy wyłącznik dezaktywujący cały układ i gra.
POLECAM WSZYSTKIM PROJEKT DEESPEJuhas
Octavia Combi 1,9 tdi 110 KM, 2000 rok
Suzuki RF 900 R, 145 KM, 1996 rok
Komentarz
-
-
Marian 2, Po pierwsze zacznijmy nazywac sprawe po imieniu, nie swiatla drogowe a swiatla mijania :!: :idea: Drogowe to sa tzw dlugie :idea:
Mi to dziala i nie narzekam Jak nie bedzie mi sie podobac to przerobie i po sprawie. Wg Twojego pomyslu tez sprawdzalem i nie chcialo mi dzialac - nie wiem czemu, tak jak chcialem.
Komentarz
-
-
juhas77, sprawdziłem na moich schematach i inny mam tylko styk 16. u mnie jest szaro - żółty a styku 8 wogóle nie mam... jak będę miał chwilkę to polecę do szkodnika i zobaczę u mnie bo ja miałem jakieś inne kolory :? tak jak by pchali kable jakie mieli pod ręką i zobaczę... pomyślimy ale musi bujać...:zlo: :zlo: South Side Madafaka Knight Rider's :zlo: :zlo:............................... prądownia ...
Komentarz
-
-
juhas77, ja po zdjęciu tego plastiku, który osłania całą kabelkologię lewej strony, włacznie z bezpiecznikami, nie widzę żadnej wtyczki z niebieskim kabelkiem. No chyba, że jest to jedna z dwóch, które są wpięte w jakąś czarodziejską czarną skrzyneczkę (moduł komfortu ???) bezpośrednio przy kolumnie kierownicy. Jedna, ta z lewej, jest jasnozielona, a druga obok po prawej jest właśnie jasnoniebieska. Czy to o tę chodzi???
Komentarz
-
-
salvado jak jej tak nie widzisz, to odkręć sobie tem noduł konfortu jest na dwie śrubki i odegnij na bok i jak popatrzysz do góry to będziesz widział po lewej stronie na liczniku wiązkę kabli z wtyczką niebieską zabezpieczoną przed wypadnięciem czerwonym zatrzaskiem. Tam właśnie jest ten niebieski kabelek. Trzeba odgiąć do góry ten zatrzask i wtyczka sama sie wysunie. Ten niebieski kabelek jest troszkę dłuższy od wszytskich innych i wygląda tak jak by był owinięty na wszystkich pozostałych.Juhas
Octavia Combi 1,9 tdi 110 KM, 2000 rok
Suzuki RF 900 R, 145 KM, 1996 rok
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Maicroftpantol, Przy normalnych lampach nie swieca i tu tez nie beda swiecic swiatla mijania, tylko dlugie, albo tylko mijania. Przy xenonie powinny swiecic obaJarek "Vinci"
Komentarz
-
Komentarz